Doświadczenie
Monika posiada wieloletnie doświadczenie jako Brand Manager i Marketing Manager w segmencie premium w takich obszarach jak fashion, beauty i wellness.
Pracując dla międzynarodowych koncernów takich jak L’Oréal czy Grupa MaxMara doskonaliła swoje kompetencje marketingowe, ale finalnie jej serce skradł szeroko pojęty content. Jej mocną stroną jest kreatywność, co udowodniła wygrywając w ramach swojej działalności freelancerskiej liczne przetargi i realizując kampanie wizerunkowe dla małych i dużych marek.
Od kilku lat prowadzi własny portal o tematyce wellness www.twig.pl, gdzie odpowiada za całą strategię contentową i marketingową, jak również za tworzenie treści.
Kwalifikacje
Monika ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, jak również studia podyplomowe Marketing Internetowy na Akademii Leona Koźmińskiego. Na jej edukacyjnej ścieżce znalazła się również Szkoła Aktorska Haliny i Jana Machulskich, która zaszczepiła w niej zamiłowanie do pracy z materiałem video. Monika ma na swoim koncie liczne szkolenia, zarówno te marketingowe, sprzedażowe, jak i z rozwoju osobistego.
Zainteresowania
Nie wyobraża sobie życia bez aktywności fizycznej, filmu, dobrej lektury i muzyki. Od zawsze eksperymentuje z różnymi dziedzinami sportu, ale niezmiennie są wśród nich joga, narciarstwo i wakeboard. W literaturze i filmie szuka jakości. Lubi od czasu do czasu zatopić się w świecie historical fiction (zwłaszcza z czasów Średniowiecza) i low fantasy. Uwielbia muzykę jazzową i stara się zaszczepić to zamiłowanie w innych.