Welcome to our world of unique properties and smart agents

Partners International to  ekspercka, wielokrotnie nagradzana agencja nieruchomości premium, istniejąca od 1993 r. Od 30 lat łączymy świat nieruchomości ze światem sztuki i design’u. Naszą domeną są nie tylko piękne wnętrza i świetne adresy, ale także skuteczny marketing dóbr luksusowych.

Mamy jeden cel: być zawsze krok przed rynkiem, wyznaczać standardy i trendy w branży. Od początku dążymy do tego, aby tworzyć społeczność, której fundamentem będzie zaufanie, zaangażowanie i wartościowe relacje. Dzięki naszej lojalności i profesjonalizmowi skupiamy wokół siebie wyjątkowych ludzi.

Poznaj nas

Zespół Partners International

Nieustannie staramy się być najlepsi i współpracujemy wyłącznie z najbardziej utalentowanymi ludźmi w branży. Zespół Partners International tworzą specjaliści z pasją, którzy potrafią wsłuchać się w potrzeby Klienta. Największe nazwiska branży nieruchomości stanowią gwarancję satysfakcji z każdej przeprowadzonej transakcji.

Jesteśmy kreatywni i skuteczni

Perfekcyjnie łączymy online i offline by w nieszablonowy sposób dotrzeć do Klienta i sprzedać nieruchomość. Kreatywność i doświadczenie to nasz klucz do sukcesu.
Dni otwarte połączone z wystawami sztuki, profesjonalne produkcje video czy kampanie digital o milionowych zasięgach – nasz dział marketingu tworzą prawdziwi pasjonaci.
.

Co nas wyróżnia

Kochamy nasze biuro

W Trójmieście zapraszamy do pięknej kamienicy z zielonym ogrodem, w Warszawie do Fortu Cze na Mokotowie. To jedyne takie miejsce w stolicy – otoczone fosą i zielenią. Czy można sobie wyobrazić lepszą lokalizację?

W naszym przekonaniu, sztuka nie tylko zdobi ściany, ale także wnosi do naszej codzienności nieocenioną wartość. Według forbes.pl, badania przeprowadzone przez Business Committee for the Arts (BCA) potwierdzają, że obecność sztuki w miejscu pracy ma istotny wpływ na samopoczucie i kreatywność pracowników.

Eksplorujemy świat sztuki nie tylko jako ozdoby, ale również jako elementu, który pozytywnie wpływa na naszą codzienną pracę. Według BCA, 78% badanych doświadcza obniżonego poziomu stresu, a 68% zauważa wzrost kreatywności dzięki obecności sztuki w miejscu pracy. W naszym biurze chcemy, aby każdy pracownik mógł doświadczyć tego korzystnego wpływu, tworząc atmosferę, która sprzyja nie tylko efektywności, lecz także harmonii i współpracy w zespole. Zapraszamy do odkrywania więcej na ten temat na naszym blogu.

W Warszawie zapraszamy serdecznie do naszego wyjątkowego biura ukrytego w malowniczym otoczeniu Fortu Cze na Mokotowie. To niezwykłe miejsce stanowi oazę spokoju otoczoną fosą i bujną zielenią. Spędzanie czasu w naszym biurze to nie tylko spotkanie biznesowe, lecz prawdziwe doświadczenie harmonii między nowoczesnością a naturalnym pięknem.

W Trójmieście nasze biuro znajduje się w pięknej kamienicy. Miejscu, gdzie aromatyczna kawa miesza się z nutą świeżego powietrza i subtelnego zielonego otoczenia. To właśnie w naszym ogrodzie, otulającym urokliwą kamienicę, możesz zanurzyć się w chwilę spokoju i delektować pyszną kawą.

Zobacz sztukę w naszym biurze

Nasza skuteczność

Każdy rok jest dla nas pełen wyzwań, emocji, zaskoczeń i spektakularnych transakcji. Każdego roku przekraczamy też kolejne rekordy sprzedaży. w naszym portfolio znajdują się wyjątkowe nieruchomości za 10, 20, 30 a nawet 50 MLN zł. Odpowiedni dobór narzędzi marketingowych, rozbudowana baza Klientów i najlepsi Agenci na rynku – są gwarancją skutecznej sprzedaży.
W 2023 roku zrealizowaliśmy transakcje za ponad 800 MLN zł.

Wsparcie marketingowe

JAKO JEDYNA AGENCJA NIERUCHOMOŚCI PREMIUM W POLSCE POSIADAMY TAK ROZBUDOWANY I PROFESJONALNY ZESPÓŁ MARKETINGU IN-HOUSE.

Perfekcyjnie łączymy online i offline by w nieszablonowy sposób dotrzeć do Klienta i sprzedać Twoją nieruchomość. Nasz zespół marketingu tworzą pasjonaci, którzy potrafią te historie opowiadać tak, aby kończyły się sprzedażą.

15 000 aktywnych Klientów regularnie otrzymuje nasze oferty i mailingi.
250 000 unikalnych użytkowników miesięcznie odwiedza nasze social media.
1 000 000 to przeciętna widoczność naszych kampanii internetowych.
100 000 odsłon strony www w miesiącu.

Profesjonalne sesje zdjęciowe, produkcje video, dni otwarte połączone z wystawami sztuki, luksusowe targi, elitarne koncerty i spotkania networkingowe dla społeczności Partners International. Szyte na miarę kampanie online i outdoor, prasa z segmentu premium – to tylko część narzędzi marketingowych, które wykorzystujemy na co dzień w pracy. Unikatowe nieruchomości wymagają odpowiedniej strategii marketingowej.

Najpiękniejsze zdjęcia nieruchomości

Wizerunkowe sesje zdjęciowe

Nasi agenci mogą skorzystać z profesjonalnych sesji fotograficznych biznesowo – lifestylowych. Organizujemy sesje zarówno indywidualne, jak i dla całego zespołu.

Narzędzia sprzedażowo-marketingowe

Sprawdź, co nas wyróżnia.

PROFESJONALNE WSPARCIE GRAFICZNE

PROFESJONALNE SESJE ZDJĘCIOWE

PRODUKCJE WIDEO

KAMPANIE ONLINE I OFFLINE

NEWSLETTERY

DNI OTWARTE
(śniadania, networking, wernisaże)

LUKSUSOWE TARGI

SPOTKANIA BRANŻOWE

Działamy nieszablonowo

Art&More

Staramy się wychodzić poza standardy funkcjonowania. Oferujemy rozległą gamę narzędzi i wyjątkowych doświadczeń. Sesje zdjęciowe, produkcje filmowe, dni otwarte, wernisaże, targi, elitarne koncerty, spotkania networkingowe, kampanie digital i outdoor – to tylko część narzędzi, które wykorzystujemy na co dzień w pracy.

Aby połączyć świat naszych Klientów ze światem architektury i szeroko pojętej sztuki stworzyliśmy unikalny projekt THE BRIDGE. Odbił się on głośnym echem zarówno w branży, jak i wśród naszych Klientów. W naszych wydarzeniach uczestniczą osoby publiczne oraz te, ze świata biznesu, a także przedsiębiorcy i właściciele znanych firm.

Jako liderzy rynku nieruchomości premium czujemy się odpowiedzialni za wyznaczanie i utrzymywanie najwyższego standardu obsługi Klientów, profesjonalizm w działaniu, oraz etykę współpracy.

Dowiedz się więcej o The Bridge

MeetUp

W 2023 roku jako pierwsi i jedyni zorganizowaliśmy spotkanie pośredników nieruchomości premium czyli największy networking warszawskich agencji – śmiało możemy powiedzieć, że było to najlepsze wydarzenie naszej branży w 2023 roku.

Dowiedz się więcej

 

Społeczność Partners International

Tworzymy społeczność, w której naszym Klientom oferujemy niepowtarzalną możliwość do nawiązywania wartościowych relacji. W naszych wydarzeniach biorą udział wybitne jednostki, osoby publiczne, przedstawiciele świata biznesu i kultury, a także przedsiębiorcy i właściciele renomowanych firm.

Oferty pracy

Warszawa

Kontroler Finansowy / Specjalista ds. controllingu

Aplikuj na stanowisko
ROLA

Stanowisko Kontrolera Finansowego / Specjalisty ds. controllingu to kluczowa rola w dziale finansowym przedsiębiorstwa. W tej roli będziesz odpowiedzialny za monitorowanie, analizę i kontrolę finansów firmy, aby wspomagać proces podejmowania decyzji zarządczych.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ
  • Udział w procesach planowania strategicznego, budżetowego i finansowego firmy,
  • Przygotowanie oraz automatyzacja raportów finansowych i zarządczych wraz ze wskazaniem przyczyn i skutków odchyleń,
  • Sporządzanie okresowych raportów prezentujących sytuację finansową spółki,
  • Tworzenie wielowymiarowych modeli i analiz finansowych z zakresu rentowności, płynności, efektywności oraz potencjalnych kierunków rozwoju,
  • Optymalizacja procesów, poprawa i rozwój struktur controllingowych,
  • Merytoryczne wsparcie w obszarze zagadnień finansowych,
  • Monitorowanie wykonania umów i planów finansowych.
oczekiwania
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne, finansowe, lub rachunkowość,
  • Co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy z danymi finansowymi i operacyjnymi (dział kontrolingu/finansowy/analiz),
  • Umiejętność przetwarzania i rozumienia dużych zbiorów danych,
  • Biegła znajomość MS Excel, znajomość SQL oraz narzędzi BI będzie dodatkowym atutem,
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne, wnikliwość i skrupulatność,
  • Umiejętność łączenia wiedzy finansowej z rozumieniem procesów operacyjnych, syntezy informacji z wielu źródeł do przygotowania rekomendacji,
  • Znajomość procesów i sprawozdań finansowych (bilans, rachunek wyników, zależności pomiędzy kontami, koszty i przychody) oraz zasad rachunkowości zarządczej,
  • Umiejętność prezentowania danych w czytelny i przejrzysty sposób,
  • Umiejętność współpracy i komunikacji z odbiorcami na różnych szczeblach organizacji,
  • Samodzielność, wysokie zdolności organizacyjne, umiejętność organizacji pracy własnej.
oferujemy
  • Pracę w Top agencji nieruchomości w Polsce z 30 letnim doświadczeniem,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość rozwoju i awansu,
  • Ambitny, kreatywny zespół i fantastyczną atmosferę,
  • Pakiet medyczny,
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • Pracę bezpośrednio z zarządem.
Inne

Wymiar pracy: Pełny etat
Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków: laptop, telefon.

MIEJSCE PRACY

Biuro przy Forcie Cze na Warszawskim Mokotowie – jedyne takie miejsce w stolicy, otoczone fosą i zielenią

DATA ROZPOCZĘCIA PRACY

Tak szybko, jak to możliwe

Warszawa

Business Development Manager

Aplikuj na stanowisko
ROLA

Business Development Manager to jedno z kluczowych stanowisk wyższego szczebla w spółce, mające znaczący wpływ na rozwój całej firmy. W tej roli będziesz odpowiedzialny za zarządzanie organizacją w obszarze partnerstw zewnętrznych, rekrutację i zarządzanie zespołem projektowym oraz za rachunek zysków i strat wraz z budżetem inwestycyjnym.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ
  • Nawiązywanie i rozwój współpracy z partnerami biznesowymi, w tym strategicznymi,
  • Poszerzanie portfolio agencji o nowe produkty i usługi, przejmowanie inicjatywy w poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych,
  • Rekomendowanie rozwiązań, produktów i usług o największym potencjale pozwalających uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku,
  • Identyfikacja i ocena potencjału, trendów, ryzyka oraz wymagań rynku nieruchomości,
  • Zarządzanie zespołem projektowym – nadzorowanie postępów prac, w tym weryfikacja kolejnych etapów projektu osiągniętych przez wewnętrzne zespoły oraz zewnętrznych dostawców/partnerów,
  • Samodzielne reprezentowanie interesów spółki na rynku wobec partnerów biznesowych, organizacji branżowych oraz podwykonawców,
  • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i wdrożeniowych z nowych usług i produktów dla zespołów sprzedażowych,
  • Nadzór nad jakością świadczonych usług przez zespoły sprzedażowe,
  • Ścisła współpraca z Zarządem, Działem Sprzedaży i Marketingu.
oczekiwania
  • Minimum trzyletnie doświadczenie w nawiązywaniu współpracy z zewnętrznymi partnerami biznesowymi,
  • Doświadczenie i sukcesy w zdobywaniu nowego biznesu oraz zarządzania projektami,
  • Umiejętność nawiązania i utrzymywania długotrwałych relacji biznesowych,
  • Pasja do sprzedaży i wysoka świadomość biznesowa, orientacja na osiąganie wyników,
  • Doskonała organizacja pracy własnej oraz wysokie umiejętności organizacyjne,
  • Zaangażowanie, lojalność oraz nastawienie na poszukiwanie rozwiązań,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi Pakietu MS Office i języka angielskiego.
  • Mile widziana znajomość rynku zarządzania nieruchomościami, konkurencji oraz oferowanych usług i produktów dodatkowych.
oferujemy
  • Pracę w Top agencji nieruchomości w Polsce z 30 letnim doświadczeniem,
  • Wysokie, stabilne zarobki – podstawa, jasny i przejrzysty system premiowy zależny od wyników pracy
  • Kulturę pracy zorientowaną na przedsiębiorczość w szybko rozwijającej się firmie, która oferuje więcej możliwości rozwoju zawodowego niż jej konkurencja,
  • Ambitny, kreatywny zespół i fantastyczną atmosferę,
  • Skuteczne narzędzia wsparcia sprzedaży i wsparcie marketingu,
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów, duża swoboda i przestrzeń na samodzielne działanie,
  • Pakiet medyczny,
  • Możliwość rozwoju w oparciu o współpracę i szkolenia z najlepszymi ekspertami w kraju,
  • Pracę bezpośrednio z zarządem.
  • Możliwość rozwoju w oparciu o współpracę i szkolenia z najlepszymi ekspertami w kraju
  • Pracę bezpośrednio z zarządem,
Inne

Wymiar pracy: Pełny etat
Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków: laptop, telefon.

MIEJSCE PRACY

Biuro przy Forcie Cze na Warszawskim Mokotowie – jedyne takie miejsce w stolicy, otoczone fosą i zielenią

DATA ROZPOCZĘCIA PRACY

Tak szybko, jak to możliwe

Warszawa

Dyrektor Sprzedaży – Rynek pierwotny

Aplikuj na stanowisko
ROLA

Dyrektor Sprzedaży to jedno z kluczowych stanowisk wyższego szczebla w organizacji, mające znaczący wpływ na rozwój całej firmy. W tej roli będziesz odpowiedzialny za zarządzanie i wdrażanie długoterminowej strategii biznesowej w obszarze sprzedaży na pierwotnym rynku nieruchomości.

CEL STRATEGICZNY

Naszym celem strategicznym jest stworzenie agencji nieruchomości premium nowej generacji, wykorzystującej najnowsze technologie informatyczne, aby podnieść standardy obsługi klienta do niespotykanego w branży poziomu.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Dyrektor Sprzedaży jest w pełni odpowiedzialny za obszar sprzedażowy w rynku pierwotnym – w szczególności:

  • Rekrutacja i zarządzanie zespołem sprzedaży nieruchomości i realizacja celów sprzedażowych,
  • Organizacja pracy oraz rozwój kompetencji zespołu – wyznaczanie celów sprzedażowych, motywowanie, szkolenie,
  • Udzielanie bieżącego wsparcia sprzedażowego, merytorycznego i procesowego,
  • Aktywne uczestnictwo w procesach negocjacji i finalizowania umów handlowych z Klientami oraz inwestorami,
  • Monitorowanie działań konkurencji i śledzenie sytuacji rynkowej,
  • Analiza danych sprzedażowych, przedstawianie wniosków oraz inicjatyw,
  • Ocena i rozwój nowych możliwości w zakresie działalności sprzedażowej, analizowanie alternatywnych strategii rozwoju biznesu,
  • Aktywna współpraca z Działem Marketingu – tworzenie i wdrażanie nowych inicjatyw produktowo-sprzedażowych.
oczekiwania
  • Doświadczenie i sukcesy w branży nieruchomości – obszar zarządzania sprzedażą (min. trzy lata),
  • Wiedza merytoryczna dotycząca rynku pierwotnego – umiejętność analizy i oceny technicznej nieruchomości oraz gruntu,
  • Pasja do sprzedaży i wysoka świadomość biznesowa,
  • Orientacja na osiąganie wyników,
  • Doskonała organizacja pracy własnej oraz wysokie umiejętności organizacyjne,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne,
  • Zaangażowania, lojalności oraz nastawienia na poszukiwanie rozwiązań,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi Pakietu MS Office,
  • Znajomość języka angielskiego – komunikatywna.

 

oferujemy
  • Pracę w Top agencji nieruchomości w Polsce z 30 letnim doświadczeniem,
  • Wysokie, stabilne zarobki – podstawa, jasny i przejrzysty system prowizyjny – brak górnego limitu zarobków
  • Kulturę pracy zorientowaną na przedsiębiorczość w szybko rozwijającej się firmie, która oferuje więcej możliwości rozwoju zawodowego niż jej konkurencja,
  • Ambitny i kreatywny zespół oraz fantastyczną atmosferę,
  • Skuteczne narzędzia wsparcia sprzedaży i wsparcie marketingu,
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów, duża swoboda i przestrzeń na samodzielne działanie,
  • Pakiet medyczny
  • Pracę w nietuzinkowym biurze mieszczącym się na Dolnym Mokotowie
  • Możliwość rozwoju w oparciu o współpracę i szkolenia z najlepszymi ekspertami w kraju
  • Pracę bezpośrednio z zarządem,
ROZWAŻANY PAKIET WYNAGRODZENIA:

Wynagrodzenie zasadnicze ok 25 000 zł netto (kontrakt B2B)
Prowizje miesięczne za realizację celów

Inne

Wymiar pracy: Pełny etat
Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków: laptop, telefon.

MIEJSCE PRACY

Biuro przy Forcie Cze na Warszawskim Mokotowie – jedyne takie miejsce w stolicy, otoczone fosą i zielenią

DATA ROZPOCZĘCIA PRACY

Tak szybko, jak to możliwe

Warszawa

Asystentka/Asystent Doradców ds. Nieruchomości

Aplikuj na stanowisko
Twój zakres obowiązków:
  • kompleksowa obsługa administracyjna osób odpowiedzialnych za sprzedaż i wynajem nieruchomości
  • promowanie ofert na portalach
  • pozyskiwanie potencjalnych ofert
  • przygotowywanie raportów
  • ścisła współpraca z zespołem w zakresie realizacji codziennych zadań
  • kompletowanie dokumentów
  • przygotowywanie umów
  • planowanie i organizacja działań poszczególnych osób w zespole
Nasze wymagania
  • doskonała organizacja pracy
  • inicjatywa, odpowiedzialność oraz samodzielność w działaniu
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego – wymóg konieczny
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • komunikatywność
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, Outlook)
  • umiejętność zarządzania priorytetami i wielozadaniowość
To oferujemy
  • dynamiczny rozwój i nabywanie kompetencji w branży
  • ciekawą pracę pełną wyzwań
  • współpracę ze zgranym zespołem w przyjaznej atmosferze
  • pracę w nietuzinkowym biurze mieszczącym się na Dolnym Mokotowie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie

Wymiar pracy: Pełny etat

Warszawa, Trójmiasto

Real Estate Advisor

Aplikuj na stanowisko
zakres obowiązków
  • Aktywne pozyskiwanie klientów,
  • Kompletowanie dokumentacji sprzedaży / najmu,
  • Analiza rynku i konkurencji,
  • Raportowanie wyników,
  • Efektywne korzystanie z narzędzi wsparcia sprzedaży,
  • Sumienne zarządzanie planem pracy.
  • Realizacja transakcji sprzedaży i wynajmu po pozyskiwaniu Klientów
Nasze wymagania
  • Wykształcenia wyższego,
  • Doświadczenia w sprzedaży min. 3 lata,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych i mediacyjnych,
  • Łatwości nawiązywania i budowania długotrwałych relacji,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Dbałości o jakość,
  • Zaangażowania, lojalności oraz nastawienia na poszukiwanie rozwiązań,
  • Umiejętności słuchania i kojarzenia faktów,
  • Zainteresowania branżą nieruchomości,
  • Wysokiej kultury osobistej, nienagannej prezencji.
mile widziane
  • Doświadczenie w pośrednictwie obrotu nieruchomościami typu standard plus oraz premium,
  • Doświadczenie w pracy z klientem segmentu premium,
  • Znajomość języka angielskiego.
oferujemy
  • Pracę w prężnie rozwijającym się zespole, w nowo otwartym oddziale,
  • Możliwość realizacji rekordowych transakcji,
  • Fantastyczną atmosferę,
  • Skuteczne narzędzia wsparcia sprzedaży,
  • Wsparcie marketingowe,
  • Możliwość rozwoju w oparciu o współpracę i szkolenia z najlepszymi ekspertami w kraju,
  • Wsparcie doświadczonych pracowników,
  • Komputer, telefon służbowy.

Bądź na bieżąco

Nasze 30-letnie doświadczenie, bogata oferta, obszerna baza Klientów oraz skuteczność pozwoliły nam wpisać się w rynek nieruchomości jako lider wśród agencji zajmujących się obrotem nieruchomościami premium w Warszawie, znany z wyjątkowej obsługi i unikatowych rozwiązań. Dołącz do naszej bazy, aby otrzymywać od nas tylko wyselekcjonowane treści i oferty z naszego portfolio.

W Partners International świadczymy usługi oparte na zaufaniu – nasi Klienci mogą mieć pewność, że ich dane są przetwarzane w bezpieczny sposób. Informujemy, że umieszczenie przez Partners International informacji o nieruchomości w bazie danych wiąże się z koniecznością przetwarzania Pani / Pana danych osobowych. Wysłanie przez Panią / Pana niniejszej informacji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych. Dokument Polityki Ochrony Danych Osobowych znajdziesz tutaj.

Ta witryna korzysta z plików cookies. Korzystanie z tej witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Więcej informacji znajdziesz na stronie Polityki prywatności.