Zapraszamy do naszego świata

Partners
International

Agencja nieruchomości premium, pionier na rynku, od 27 lat w Warszawie, a także w Trójmieście, Hiszpanii oraz Portugalii. Laureat konkursów takich jak: Lider nieruchomości OTODOM 2020, Top Woman in Real Estate, Lider Nieruchomości Premium.

 

Poznaj nas

Poznaj nas

zaangażowanie

transparentność

oddanie

integralność

etyka

szacunek

Wyjątkowi brokerzy

W Partners International każdy dzień przynosi nową wiedzę – wspieramy się i uczymy od siebie nawzajem. Zespół zbudowany z największych nazwisk w branży nieruchomości stwarza niepowtarzalną okazję do podnoszenia kwalifikacji i samorozwoju.

Jesteśmy duzi

Lubimy być zespołem. Możemy na sobie polegać i wspólnie osiągamy wyznaczone cele. Dbamy o atmosferę i wspieramy prorodzinną politykę firmy, a w naszych szeregach pracuje prawie 50 specjalistów.

Dbamy o siebie

Wspieramy ścieżkę kariery w naszej firmie i doceniamy naszych Agentów, poprzez awanse. W czasach pandemii zadbaliśmy o zachowanie stałego zespołu w firmie – co więcej, w obu oddziałach liczba pracowników w tym okresie wzrosła, a my wciąż prowadzimy rekrutację!

Kochamy nasze biuro

Mamy najpiękniejsze biuro zarówno w Warszawie, jak i w Trójmieście – w Forcie Piłsudskiego 2, z widokiem na urokliwą fosę oraz w klimatycznej sopockiej kamienicy otoczonej zielenią. Zarówno lokalizacja, jak i codzienna atmosfera sprawiają, że każdego dnia z uśmiechem przychodzimy do pracy.

Sprawdź oferty pracy

Nasza skuteczność

Jesteśmy skuteczni

Tylko do października zrealizowaliśmy nasz plan biznesowy, a rok zamknęliśmy liczbą 473 transakcji – to największa ilość na rynku nieruchomości w tym roku!.

Bijemy rekordy cenowe

Każdego roku realizujemy rekordowe transakcje,
a w minionym sprzedaliśmy nieruchomości za ponad 50 000 zł / m2.
Mamy jednak ambicje na więcej – do naszego portfolio trafił dom za ponad 70 000 zł / m2.

Wsparcie marketingowe

Social Media

Nasze profile w social mediach obserwuje ponad 10 000 osób, a publikacje przekładają się na realne zainteresowanie Klientów, prezentacje oraz zamknięte transakcje.

Dedykowane landing page

Jako jedyna agencja nieruchomości w Polsce tworzymy dedykowane strony internetowe dla naszych najlepszych Agentów.To najnowsze narzędzie marketingowe, którym wspieramy pracowników oraz sprzedaż luksusowych nieruchomości z ich portfolio.

Najpiękniejsze zdjęcia nieruchomości

W Partners International pracują najlepsi fotografowie w branży.
Wiemy, że zachwycające zdjęcia oraz profesjonalne przygotowanie do nich nieruchomości są jednym z pierwszych kroków do skutecznej sprzedaży.

Profesjonalne sesje zdjęciowe

Nasi agenci mogą skorzystać z profesjonalnych sesji fotograficznych biznesowo – lifestylowych. Organizujemy sesje zarówno indywidualne, jak i dla całego zespołu.

Innowacyjne narzędzia
sprzedażowo-marketingowe

Sprawdź, co nas wyróżnia.

DOSTĘP DO BAZY CEN TRANSAKCYJNYCH

CERTYFIKAT NAJEMCY

WIRTUALNY SPACER

DNI OTWARTE
(Pool Party, Śniadania, Wykłady)

Działamy nieszablonowo

Art&More

Aby połączyć świat naszych Klientów ze światem architektury i szeroko pojętej sztuki stworzyliśmy unikalny projekt THE BRIDGE. Odbił się on głośnym echem zarówno w branży, jak i wśród naszych Klientów. W czasie pandemii przenieśliśmy nasz projekt na ulice, każdego dnia dając przechodniom możliwość bycia częścią naszego świata.

Dowiedz się więcej o The Bridge

Eventy

Budujemy społeczność, a naszym Klientom stwarzamy niepowtarzalną okazję do networkingu. W naszych wydarzeniach uczestniczą Ekscelencje, osoby publiczne oraz te, ze świata biznesu, a także przedsiębiorcy i właściciele znanych firm.

Mamy wielkie serca

Budujemy społeczność, a naszym Klientom stwarzamy niepowtarzalną okazję do networkingu. W naszych wydarzeniach uczestniczą Ekscelencje, osoby publiczne oraz te, ze świata biznesu, a także przedsiębiorcy i właściciele znanych firm.

Oferty pracy

Warszawa

Social Media & content Specialist

Aplikuj na stanowisko

Do rozwoju i opieki nad najpiękniejszymi social mediami w branży nieruchomości, szukamy osoby, która odpowiadać będzie za wizerunek najstarszej agencji premium w Polsce.

Obowiązki:
  • rozwój i egzekucja strategii komunikacji marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube)
  • bieżące tworzenie interesujących i angażujących treści (wraz z działem graficznym, teamem foto i wideo, copywriterem)
  • kreowanie oraz koordynowanie działań promocyjno- reklamowych: marketing ofert, dni otwarte
  • monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów marketingowych
  • tworzenie treści do materiałów reklamowych, wybranych  landing page’y, newslettera
  • moderacja kanałów social media
Wymagania:
  • znajomość specyfiki kanałów social mediowych takich jak Facebook, Instagram, Youtube, Linkedin
  • doświadczenie – pochwal się projektami i sukcesami w prowadzeniu i rozwijaniu innych profilii SM
  • bardzo dobra znajomość zasad pisowni i interpunkcji języka polskiego oraz angielskiego;
  • kreatywność, lekkie pióro, swoboda wyrażania myśli i wyczucie estetyki
  • dobra organizacja pracy
  • dbałość o szczegóły i twórcze podejście do pracy
  • podstawowa znajomość Facebook Business Managera i prowadzenia płatnych kampanii
Oferujemy:
  • możliwość rozwoju kariery w najstarszym biurze nieruchomości premium w Polsce
  • pracę w zgranym zespole profesjonalistów
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
  • ambitne projekty i praca z klientami premium
  • konkretne wyzwania zawodowe i możliwość rozwoju
  • pracę w nietuzinkowym biurze mieszczącym się na Dolnym Mokotowie

Warszawa

Marketing Specialist / Marketing Ninja

Aplikuj na stanowisko
Twój zakres obowiązków:
  • Przygotowywanie i koordynacja efektywnościowych kampanii marketingowych w social mediach (facebook, instagram, linkedin)
  • opracowywanie materiałów marketingowych, landing page’y  i infografik do poszczególnych akcji marketingowych
  • bieżący kontakt z siecią sprzedaży w celu utrzymania wysokiej jakości danych dotyczących efektów kampanii
  • koordynacja, przygotowanie i wysyłka mailingów ofertowych i newsletterów przez platformę getresponse
  • przygotowywanie raportów i wyciąganie wniosków z przeprowadzonych kampanii
  • wsparcie w przygotowywaniu eventów organizowanych przez Firmę
  • Bieżące wsparcie działania Partners International kompleksowymi i twórczymi działaniami online.
Nasze wymagania
  • minimum 1 rok  doświadczenia w zakresie obsługi kampanii Ads (Social),
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office z naciskiem na Excel
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów z obszaru marketingu internetowego;
  • Kreatywność i uważność  w zakresie opracowywania materiałów graficznych i tekstowych
  • rozumienie systemów śledzenia (Facebook pixel, Google Tag Manager, Google tracking…)
Mile widziane:
  • Znajomość narzędzi takich jak Zapier, Get Response, WordPress
  • Znajomość programów typu Adobe Photoshop lub Canva
  • Doświadczenie zdobyte w marketingu marek luksusowych lub biur nieruchomości.
To oferujemy
  • dynamiczny rozwój i nabywanie kompetencji w branży
  • ciekawą pracę pełną wyzwań
  • współpracę ze zgranym zespołem w przyjaznej atmosferze
  • pracę w nietuzinkowym biurze mieszczącym się na Dolnym Mokotowie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie/B2B

Stawka: 8k – 11k brutto

Wymiar pracy: Pełny etat

Warszawa

Asystentka/Asystent Doradców ds. Nieruchomości

Aplikuj na stanowisko
Twój zakres obowiązków:
  • kompleksowa obsługa administracyjna osób odpowiedzialnych za sprzedaż i wynajem nieruchomości
  • promowanie ofert na portalach
  • pozyskiwanie potencjalnych ofert
  • przygotowywanie raportów
  • ścisła współpraca z zespołem w zakresie realizacji codziennych zadań
  • kompletowanie dokumentów
  • przygotowywanie umów
  • planowanie i organizacja działań poszczególnych osób w zespole
Nasze wymagania
  • doskonała organizacja pracy
  • inicjatywa, odpowiedzialność oraz samodzielność w działaniu
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego – wymóg konieczny
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • komunikatywność
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, Outlook)
  • umiejętność zarządzania priorytetami i wielozadaniowość
To oferujemy
  • dynamiczny rozwój i nabywanie kompetencji w branży
  • ciekawą pracę pełną wyzwań
  • współpracę ze zgranym zespołem w przyjaznej atmosferze
  • pracę w nietuzinkowym biurze mieszczącym się na Dolnym Mokotowie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie

Wymiar pracy: Pełny etat

Warszawa

EXECUTIVE ASSISTANT

Aplikuj na stanowisko

Dla naszej CEO, Managing Director – Joanny Czapskiej, poszukujemy zorganizowanej i rzetelnej osoby na stanowisko EXECUTIVE ASSISTANT, która zajmie się wsparciem i koordynacją codziennej pracy, sprzedaży oraz pomocą organizacyjną przy dużych i pasjonujących projektach.

U nas każdy dzień jest inny i wymagający, ale zadania na tym stanowisku otworzą Ci furtkę do kariery w zawodzie agenta nieruchomości i do wielomilionowych transakcji w przyszłości, co potwierdzają sukcesy osób w firmie, które zaczynały tak, jak Ty. 🙂

Codzienna praca w Partners International u boku Joanny Czapskiej to prawdziwa lekcja, ale i przyjemność mierzenia się z nowymi wyzwaniami oraz satysfakcja z coraz to nowych realizacji, nieprzeciętnych realizacji.

To oferta dla ambitnych i pełnych optymizmu osób. 😉

NASZE WYMAGANIA:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe
  • doskonała znajomość języka angielskiego
  • zdolności organizacyjne i interpersonalne
  • komunikatywność
  • rzetelność
  • błyskotliwość i charyzma
  • dokładność, terminowość
  • wysoka kultura osobista

Wyślij swoje CV przez formularz i sprawdźmy, czy do siebie pasujemy!

Warszawa, Trójmiasto

Real Estate Advisor

Aplikuj na stanowisko
zakres obowiązków
  • Aktywne pozyskiwanie klientów,
  • Kompletowanie dokumentacji sprzedaży / najmu,
  • Analiza rynku i konkurencji,
  • Raportowanie wyników,
  • Efektywne korzystanie z narzędzi wsparcia sprzedaży,
  • Sumienne zarządzanie planem pracy.
  • Realizacja transakcji sprzedaży i wynajmu po pozyskiwaniu Klientów
Nasze wymagania
  • Wykształcenia wyższego,
  • Doświadczenia w sprzedaży min. 3 lata,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych i mediacyjnych,
  • Łatwości nawiązywania i budowania długotrwałych relacji,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Dbałości o jakość,
  • Zaangażowania, lojalności oraz nastawienia na poszukiwanie rozwiązań,
  • Umiejętności słuchania i kojarzenia faktów,
  • Zainteresowania branżą nieruchomości,
  • Wysokiej kultury osobistej, nienagannej prezencji.
mile widziane
  • Doświadczenie w pośrednictwie obrotu nieruchomościami typu standard plus oraz premium,
  • Doświadczenie w pracy z klientem segmentu premium,
  • Znajomość języka angielskiego.
oferujemy
  • Pracę w prężnie rozwijającym się zespole, w nowo otwartym oddziale,
  • Możliwość realizacji rekordowych transakcji,
  • Fantastyczną atmosferę,
  • Skuteczne narzędzia wsparcia sprzedaży,
  • Wsparcie marketingowe,
  • Możliwość rozwoju w oparciu o współpracę i szkolenia z najlepszymi ekspertami w kraju,
  • Wsparcie doświadczonych pracowników,
  • Komputer, telefon służbowy.

Bądź na bieżąco

Nasze 27-letnie doświadczenie, bogata oferta, obszerna baza Klientów oraz skuteczność pozwoliły nam wpisać się w rynek nieruchomości jako lider wśród agencji zajmujących się obrotem nieruchomościami premium w Warszawie, znany z wyjątkowej obsługi i unikatowych rozwiązań. Dołącz do naszej bazy, by otrzymywać od nas tylko wyselekcjonowane treści i oferty z naszego katalogu.

W Partners International świadczymy usługi oparte na zaufaniu – nasi Klienci mogą mieć pewność, że ich dane są przetwarzane w bezpieczny sposób. Informujemy, że umieszczenie przez Partners International informacji o nieruchomości w bazie danych wiąże się z koniecznością przetwarzania Pani / Pana danych osobowych. Wysłanie przez Panią / Pana niniejszej informacji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych. Dokument Polityki Ochrony Danych Osobowych znajdziesz tutaj.

Ta witryna korzysta z plików cookies. Korzystanie z tej witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Więcej informacji znajdziesz na stronie Polityki prywatności.