Doświadczenie
Specjalistka marketingu, z ponad 10-letnim stażem w branży, w tym 5 lat w marketingu B2B w roli managera. W Partners International odpowiada za strategię marketingową, mając na celu budowanie silnej marki, generowanie leadów oraz efektywne zarządzanie kampaniami. Z sukcesem wprowadza i optymalizuje narzędzia oraz procesy marketingowe, skupiając się na danych i mierzalnych wskaźnikach KPI.
Specjalizuje się w kompleksowym marketingu end-to-end, biegle łącząca myślenie strategiczne z praktycznym wdrażaniem. Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu i realizacji skutecznych strategii komunikacji, zarządzaniu zespołami oraz współpracy z partnerami zewnętrznymi. Jej umiejętności obejmują zarówno działania PR, Content Marketing, jak i zaawansowane wykorzystanie narzędzi digitalowych (SEO, marketing automation, kampanie performance), zawsze zorientowane na cele biznesowe.
Uczestniczy w licznych szkoleniach i kursach, a aktualnie podnosi swoje kwalifikacje w Instytucie Rozwoju Sprzedaży i Marketingu na kierunku Marketing Manager Mastery. Ciągle udoskonala swoje umiejętności, aby mieć pewność, że wdrażane przez nią strategie opierają się na aktualnej i skutecznej wiedzy. Edukatorka i autorka, m.in. e-booków i kursów online.
Zainteresowania
Muzyka i śpiew. Uczyła się w studiu wokalistyki estradowej przy Akademii Muzycznej w Katowicach. Przez wiele lat śpiewała w młodzieżowym big bandzie, zdobywając liczne nagrody w konkursach. Z czasem stała się frontmanką prawdopodobnie jednego z najlepszych zespołów coverowych – Icebreakers. Ta artystyczna strona to dowód na jej kreatywność, charyzmę oraz umiejętność angażowania publiczności, cechy, które z sukcesem przekłada również na świat biznesu.
