Andalusia, Málaga, Las chapas
Plot or Land for sale in Las Chapas
Nasza RUSTIC PROPERTY znana jako CORTIJO LA GAMERA. POŁOŻONA W LA CHAPAS, GMINA MARBELLA (MALAGA).
NIERUCHOMOŚĆ JEST RUSTYCZNA I SKŁADA SIĘ Z POWIERZCHNI O ŁĄCZNEJ POWIERZCHNI 91 078,60 m², WCZEŚNIEJ BYŁA FORMOWANA PRZEZ DZIAŁKI NR 41-42-43 Z ESTATE Nº 15 MARBELLA, DZIŚ PO DIGITALIZACJI KATASTRU, DZIAŁKI NR 41a-42-43-44-45-58-59-60-62-64 NALEŻĄ DO NAS Z ESTATE Nº9 MARBELLA.
W tych nowych działkach występują błędy w granicach i przypisaniu właścicieli, więc suma powierzchni częściowych nie pokrywa się z PRAWDZIWĄ CAŁKOWITĄ POWIERZCHNIĄ NASZEJ DZIAŁKI.
Znajduje się na wschód od T.M. od Marbelli, ma dostęp przez urbanizację Hacienda Las Chapas de Marbella i ma most nad autostradą Costa del Sol.
Od południa ogranicza ją sama autostrada Costa del Sol, do której nie mamy bezpośredniego dostępu.
W przypadku znacznego rozwoju, wniosek o dostęp do wspomnianej autostrady Costa del Sol może zostać rozpatrzony.
Działka ma średnio górzystą orografię z przepływającą przez nią rzeką, z możliwością uzyskania wody do
do obsługi działki, a zasilanie w energię elektryczną można rozszerzyć z pobliskich urbanizacji lub z wieżowców w okolicy.
napięcie w okolicy.
Widoki na morze i góry są bardzo piękne, okolica jest cicha i naturalna. Wszystkie sąsiednie działki na wschodzie, północy i zachodzie są również rustykalne i pozwoliłyby na rozszerzenie powierzchni w celu opracowania dowolnego projektu, który wymaga więcej ziemi.
Obecne przepisy dotyczące zarządzania gruntami w Andaluzji mogą pozwolić na budowę na tego typu terenach rustykalnych
Budynki użyteczności publicznej i społecznej, takie jak:
1. Za budynki użyteczności publicznej i użyteczności społecznej uznaje się m.in:
a) wszelkiego rodzaju działalność produkcyjna, która generuje dochód i zatrudnienie i nie może być
a) Działalność produkcyjna każdego rodzaju, która generuje dochód i zatrudnienie i nie może być zainstalowana na gruntach miejskich lub nadających się do zabudowy, ponieważ nie może być zainstalowana w żadnym rodzaju osiedla przemysłowego,
ze względu na ich niekompatybilność, rozmiar lub inny powód, a nie ze względu na ich charakterystykę lub wpływ terytorialny i środowisko, nie mogą być zlokalizowane na tego typu terenach.
środowisko nie może być zlokalizowane na tego rodzaju glebie, lub ponieważ są to działania, które mają swoją rację bytu w środowisku naturalnym, takie jak rolnictwo.
w środowisku naturalnym, takie jak działalność rolnicza, hodowlana, leśna lub górnicza.
b) Podobnie, te publiczne lub prywatne obiekty lub
budynki usług zbiorowych, które muszą być zlokalizowane na obszarach wiejskich ze względów krajobrazowych,
rekreacyjnych, edukacyjnych, zdrowotnych, turystycznych lub innych.
2. Oświadczenie musi odpowiednio uzasadniać powody użyteczności publicznej i interesu społecznego, w oparciu o
jego wykorzystanie oraz potrzebę lokalizacji na obszarach wiejskich.
Użytkowanie i działania dozwolone przez deklarację interesu publicznego i społecznego
1. Konstrukcje i dozwolone zastosowania, poprzez deklarację ich interesu publicznego i społecznego, będą należeć do następujących:
1.1. Górnictwo i działalność wydobywcza, w tym kamieniołomy lub wydobycie kruszyw lub gleby.
1.2. Działalność przemysłowa i produkcyjna.
1.3. Działalność turystyczna, sportowa, rekreacyjna, wypoczynkowa i rekreacyjna, religijna i społeczna, taka jak:
a) Obiekty hotelowe, motele, aparthotele i podobne.
b) Zakładanie hoteli, restauracji itp.
c) Ośrodki rekreacyjne, sportowe i wypoczynkowe lub ich adaptacje, niezależnie od ich charakteru i rodzaju cd) Obozy turystyczne, kempingi i podobne obiekty.
e) Działalność kulturalna, charytatywno-opiekuńcza i religijna lub duchowa.
f) Ośrodki zdrowia i nauki oraz usługi pogrzebowe i cmentarze.
g) Ośrodki edukacyjne i domy opieki dla osób starszych.
h) Ośrodki lub adaptacje przyrodnicze, krajobrazowe i środowiskowe.
i) Składowiska odpadów, depozyty i składowanie odpadów, które mają korzystną deklarację w odniesieniu do wpływu na środowisko i krajobraz.
j) Te konstrukcje i obiekty związane z usługami robót publicznych, które nie zostały
nie zostały uwzględnione w projekcie lub planowaniu.
1.4. Wszelkie inne działania, które są zgodne z tym, co reguluje artykuł 9.1.20 niniejszych Zasad.
Musi ona zostać przetworzona za pomocą specjalnego planu działania w sprawie zmiany klasyfikacji gruntów nadających się do zabudowy na warunkach określonych w niniejszych przepisach i będzie obowiązkowa ocena oddziaływania na środowisko lub
Analiza skutków środowiskowych wnioskowanej propozycji, w zależności od przypadku. Będąc ostatecznym zatwierdzeniem
kompetencje Junta de Andalucía w sprawach planowania przestrzennego i urbanistyki.
Nr oferty: R4360549
Przedstawiona wyżej propozycja nie jest ofertą handlową w rozumieniu przepisów prawa lecz ma charakter informacyjny. Partners International Sp. z o.o. dokłada starań, aby treści przedstawione w naszych ofertach były aktualne i rzetelne. Dane dotyczące ofert uzyskano na podstawie oświadczeń sprzedających.