Waldorf Astoria, The Ritz Carlton, Hilton, Roberto Cavalli to tylko niektórzy z dotychczasowych zwycięzców Luxury Lifestyle Awards. Mamy przyjemność ogłosić, że do tego zacnego grona już po raz drugi dołączyło Partners International, zwyciężając w kategorii Best Luxury Real Estate Brokerage in Poland 2024.
Luxury Lifestyle Awards to konkurs o międzynarodowym zasięgu, który selekcjonuje i promuje najlepsze luksusowe towary i usługi na całym świecie. Konkurs ma bardzo długą, bo aż 16-letnią historię. Przez ten czas jury oceniło ponad 5 000 towarów i usług w 400 kategoriach z ponad 100 krajów, tworząc listę najlepszych z najlepszych na świecie. Celem tych wyjątkowych nagród jest wyłonienie najwyższej jakości produktów i usług w poszczególnych sektorach branżowych wśród firm na całym świecie.
Nagrody Luxury Lifestyle Awards w branży nieruchomości przyznawane są za wybitne osiągnięcia i wyjątkową jakość w różnych aspektach związanych z luksusowymi nieruchomościami. Jury oceniające zgłoszenia zwraca uwagę na kilka kluczowych kryteriów, które obejmują:
- Design i Architektura: Ważne jest, aby nieruchomości znajdujące się w ofercie agencji były nie tylko piękne, ale również funkcjonalne i zgodne z najnowszymi trendami.
- Lokalizacja: Ekskluzywność i prestiż lokalizacji są kluczowe.
- Jakość Wykonania: Wysokiej jakości materiały i staranność wykonania są niezbędne. Nieruchomości muszą odzwierciedlać dbałość o detale i wysoki standard wykończenia.
- Innowacyjność: Zastosowanie nowoczesnych technologii i rozwiązań, które poprawiają komfort życia mieszkańców, jest bardzo cenione. Może to obejmować inteligentne systemy domowe, ekologiczne rozwiązania czy innowacyjne układy przestrzenne.
- Usługi i udogodnienia: Dostępność udogodnień, takich jak baseny, spa, prywatne sale kinowe, usługi concierge i inne ekskluzywne usługi, które podnoszą jakość życia mieszkańców.
- Satysfakcja Klientów: Opinie i zadowolenie klientów, którzy korzystają z usług agencji, są również ważnym kryterium.
- Zasięg działalności i obecność na rynkach zagranicznych.
- Prezentacja nieruchomości – jakość i innowacyjność w zakresie materiałów marketingowych, sesji zdjęciowych oraz produkcji video.
- Indywidualne podejście do Klienta i dostosowanie usług do wymagań i oczekiwań każdego z nich.