Bycie agentem nieruchomości gwiazd nie różni się zbytnio od pracy z klientami, którzy nie są sławni – jest jednak kilka ważnych rzeczy, na których należy się skupić za każdym razem, gdy obsługujemy klienta z pierwszych stron gazet.
Po pierwsze prywatność – jest zwykle najważniejszą i najbardziej cenioną cechą podczas pracy z naszym agentem. Chcemy chronić dobro klienta, dlatego sprzedając dom gwiazdy, prowadzimy szczegółową weryfikację dotyczącą kupującego. Korzystamy również z umów o zachowaniu poufności, zanim przejdziemy do szczegółów nieruchomości. Z kolei naszego sławnego klienta prosimy o ukrycie wszystkich rodzinnych zdjęć, pamiątek, przedmiotów, które zawierałyby jego nazwisko lub inne informacje ułatwiające identyfikację.
Kiedy reprezentujemy rozpoznawalnego nabywcę, zwykle rejestrujemy go u agenta zajmującego się sprzedażą pod nazwiskiem jego kierownika, a agent sprzedający również podpisuje umowę NDA.
Inne kwestie, które pomagają celebrytom poczuć się komfortowo we współpracy z nami, to poznanie ich stylu życia, upodobań kulinarnych oraz wszelkich innych rzeczy, które my jako agenci nieruchomości możemy zapewnić podczas spotkania. Czasami wystarczy łyk świeżej wody, cukierek czy przekąska bez cukru, które mamy pod ręką. Miłym akcentem będzie podanie ulubionej kawy lub innego napoju, zaproponowanie ciepłego koca w zimie, który nie tylko ogrzeje podczas prezentacji, ale może też stać się skuteczną zasłoną przed wścibskim fotografem.
Na koniec trzeba pamiętać, że takie transakcje często opierają się na prawnikach, partnerach biznesowych, a nawet osobistych asystentach gwiazd. Warto ich poznać. Bycie odpowiednio wszechstronnym i elastycznym, aby np. pomóc w dostawie mebli lub innych przedmiotów, uczestniczyć w spotkaniach z projektantami i wykonawcami po zakupie buduje u klienta poczucie obsługi premium. Każde zaangażowanie ponad standardowe czynności pozwala na bycie zapamiętanym od tej strony, budowanie zaufania i serdeczności oraz chęci polecania nas innym.
Pracowaliśmy z międzynarodową gwiazdą modelingu – spodziewaliśmy się gwiazdy, tymczasem w biurze pojawiła się naturalnie piękna, ubrana w luźny, sportowy strój serdeczna osoba, z którą rozmowa była absolutną pożywką intelektualną i wielką przyjemnością. Influencer – jednym okiem zerkał na prezentowane wnętrze, drugim – na telefon, a w zasadzie na trzy telefony. Trzeba wiedzieć, jak przykuć uwagę w odpowiednim momencie, szybko i skutecznie. Mamy klienta, który kupił z nami mieszkanie, choć nigdy go nie widzieliśmy – biznesmen znany jest z nieujawniania swojej twarzy. Ciekawym doświadczeniem była praca z międzynarodowej sławy reżyserem filmowym, który kreował cały proces sprzedaży, czuliśmy się jak ekipa na planie a “przejęcie pałeczki” okazało się niemałym wyzwaniem. Mieliśmy też okazję współpracować z członkiem rodziny królewskiej. Agent wykazał się znajomością etykiety oraz biegle poruszał się po historii rodu i królewskich nieruchomościach. W pracy z Vipami, Bardzo ważna jest cierpliwość i wyrozumiałość, np wtedy – gdy spóźnienie przeciąga się do 2 i więcej godzin.
Nasi klienci stają się przyjaciółmi firmy. Wracają średnio co trzy lata z nowymi potrzebami albo rekomendują Partnersów znajomym czy rodzinie. Doceniają nasze wartości – uczciwość, lojalność etykę pracy i poufność. Czasem świadomie podejmują decyzje o wsparciu nas publikacją o zamiarze sprzedaży, wywołując oblężenie serwerów, choć częściej, wybierają wariant dyskretny. Są wśród nich osoby, których paparazzi nie odstępują na krok. Mimo, że teoretycznie przywykliśmy do tego wciąż budzi to spore emocje, gdyż nigdy do końca nie wiadomo czy jakieś nieplanowane zdjęcia, nie pojawią się w prasie, zanim skończymy spotkanie, musimy być sprytniejsi. Lata pracy nauczyły nas jak to robić i przyniosły wiele serdecznych relacji. Niektórzy klienci są z nami od 1997 roku – komentuje Joanna Czapska, Managing Director w Partners International
Partners International, operuje w Polsce i zagranicą świadcząc kompleksowe usługi pośrednictwa poprzez sieć agentów i brokerów. Specjalizujemy się w obsłudze klienta zamożnego, w szczególności dyplomatów, biznesmenów – prezesów międzynarodowych korporacji a także gwiazd. Od zakupu pierwszego domu po doradztwo inwestycyjne. Wśród prestiżowych klientów agencji są: znani sportowcy, artyści, celebryci, osobistości świata kultury, polityki, biznesu, czołówka najbogatszych Polaków – kilkaset znanych nazwisk.
___
Skontaktuj się z nami już teraz, aby dowiedzieć się, dlaczego tak wiele znanych i odnoszących największe sukcesy osób, firm i rodzin polega na naszym zespole i jak możemy najlepiej służyć Tobie, Twoim klientom, współpracownikom i rodzinie.
___
Zobacz galerie unikatowych apartamentów dostępnych w inwestycjach, chętnie wybieranych przez naszych zamożnych i sławnych klientów, takich jak Cosmopolitan, Złota 44, czy Rezydencja Opera.