Od jednoosobowej firmy do Agencji nieruchomości 2.0. Partners International celebruje 30 lat działalności

W Agencji Partners International obchodzimy w tym roku 30 lat działalności. Za nami fascynujący czas, pełen zwrotów akcji, wyzwań, zmian i nieustannego rozwoju. Te 30 lat to również historia branży nieruchomości i tego, jak kształtowała się pod wpływem zmian politycznych, gospodarczych czy nieoczekiwanych zdarzeń i kryzysów takich jak, chociażby pandemia czy wybuch wojny za naszą wschodnią granicą.

Te 30 lat to też, a może przede wszystkim, nasza społeczność. Tworzą ją zarówno nasi Agenci, jak i poszerzające się grono stałych Klientów, którzy pasjonują się prestiżowymi wnętrzami i doceniają unikatowy design i piękno. To oni towarzyszą nam w tej niesamowitej podróży i to dla nich staramy się stale rozwijać i tworzyć coraz to nowe inicjatywy. Wykorzystujemy dziś tę okazję, by przyjrzeć się historii firmy, jej kamieniom milowym, by powspominać. Bo jest o czym.

 

Lata 90. i Karolina Niedenthal

Tak, jak za każdą wielką firmą stoi człowiek, tak i Partners International zaczęło się od charyzmatycznej postaci założycielki, Karoliny Niedenthal. To były lata 90., Polska stawiała wtedy pierwsze kroki jako wolne państwo, a Karolina po powrocie z Austrii uczyła się nowej branży. Początkowo sama, mając za towarzystwo jedynie telefon komórkowy i notes. Krok po kroku zdobywała pierwszych klientów i budowała renomę firmy. Pierwsze biuro agencji Partners International znajdowało się na Krakowskim Przedmieściu i to właśnie tam w 1995 roku Karolina zatrudniła pierwsze 4 osoby.

“To były trudne, szalone lata 90., początek wolnej Polski. Znalazłam więc sobie własną niszę i zajęłam się wynajmem i sprzedażą obiektów luksusowych, które dziś określilibyśmy jako premium – eleganckimi dużymi mieszkaniami i willami. Dlaczego nieruchomości? Lubię ciekawą architekturę, dobrze zaaranżowane wnętrza. Cieszy mnie piękno”.

Karolina Niedenthal

Joanna Czapska prowadzi firmę w stronę lidera rynku nieruchomości premium

Po Krakowskim Przedmieściu nastał czas na biuro przy ulicy Bagatela. Tam w 2000 roku do firmy dołączyła Katarzyna Czapska, 20-letnia studentka. To wtedy Katarzyna została Joanną, jaka jest historia zmiany imienia? Zapraszamy na kawę do naszego biura, aby ją poznać. Przez pierwsze lata w Partners International Joanna chłonęła wiedzę na tematy rynku nieruchomości i poznawała rządzące nim mechanizmy. Poczuła, że odnalazła swoje zawodowe przeznaczenie. Z charakterystyczną dla siebie determinacją, odwagą i odrobiną szaleństwa podjęła decyzję, by kupić firmę od poprzedniej właścicielki.

W ten sposób 26-letnia studentka wkroczyła w świat przedsiębiorczości uzbrojona przede wszystkim w sportowego ducha i niezmąconą wiarę w swój sukces. Młoda CEO i dyrektor zarządzająca obrała sobie jeden cel, sprawić, by agencja nieruchomości Partners International stała się numerem jeden na polskim rynku. Każda decyzja stanowiła krok w tym kierunku.

“Kiedy weszłam do biura Partners International, które miało wówczas siedzibę na Bagateli, zakochałam się w tym miejscu. Pamiętam antyczne biurka, wysokie sufity, sztukaterie, skrzynkowe okna, piękne światło i niesamowity, wręcz magiczny klimat, który tam panował. Zauroczyły mnie zarówno wnętrze, jak i atmosfera pracy. Kameralny zespół darzący olbrzymim szacunkiem szefa i właściciela firmy – Panią Karolinę. Pani Karolina zawsze stawiała dobro klienta na pierwszym miejscu, a nas wspierała z całych sił. Zakochałam się w tym miejscu, które dla niedoświadczonej 20 latki w tamtej chwili wydawało się wyjątkowe. Dziś wiem, że moja intuicja mnie nie zawiodła. Partners International było wyjątkowe, a moją ambicją stało się, aby tak było już zawsze”.

Joanna Czapska

lider na polskim rynku nieruchomości luksusowych

W 2018 roku firma zakupiła lokal w najbardziej prestiżowej inwestycji na Mokotowie, która stała się główną siedzibą agencji. 4 metry wysokości, taras z widokiem na wodę i ogromne przeszklenia stworzyły nie tylko przyjazne środowisko pracy, ale też unikatowe miejsce spotkań. Kolejne przełomowe momenty to otworzenie oddziału w Trójmieście i otwarcie się na rynki zagraniczne na przełomie 2021/22 roku, a także stworzenie projektu Polish Agents Around The World. Wszystkie te lata to również konsekwentne budowanie silnego i profesjonalnego zespołu.

Efektem tych działań stało się stworzenie agencji, która jest liderem na polskim rynku nieruchomości luksusowych i pośredniczy w sprzedaży i najmie w 6 innych krajach. Firma zatrudnia ponad 70 osób. W 2023 roku agencja pośredniczyła w sprzedaży nieruchomości premium o wartości przekraczającej 800 mln złotych. Posiada ponad 6 tys. ofert nieruchomości oraz bazę ponad 17 tys. klientów. Partners International jest zdobywcą wielu branżowych nagród m.in. Luxury Lifestyle Awards, Champion Biznesu czy Lider Nieruchomości Otodom.

Partners International 2.0

Rok 2023 otworzył nowy, fascynujący rozdział w historii Partners International. To właśnie wtedy Marcin Kuśmierz – dwukrotny zdobywca nagrody „CEO of the year”, twórca potęgi Shoper i Home.pl, niekwestionowany lider i wizjoner na rynku e-commerce został Inwestorem i Przewodniczącym Rady Nadzorczej Partners International.

Objęcie udziałów przez Marcina Kuśmierza umożliwiło Joannie Czapskiej realizację wizji agencji nowej generacji, która wykorzystuje najnowsze technologie informatyczne, aby podnieść standardy obsługi Klienta do niespotykanego w branży poziomu. Co sprawiło, że Marcin Kuśmierz zainteresował się agencją Partners International? Z pewnością był to ogromny potencjał tkwiący w rozwoju rynku nieruchomości premium oraz możliwości jego cyfryzacji.

Nowoczesne technologie informatyczne znajdują doskonałe zastosowanie na rynku informatycznym. Partners International ma stać się liderem transformacji cyfrowej branży i wyznaczać w niej nowe trendy. Firmę tworzy świetny zespół, którego ambicją jest stworzenie wiodącej agencji nieruchomości premium w Europie. Z przyjemnością będę w tym uczestniczył”.

Marcin Kuśmierz

Sztuka i unikatowe inicjatywy

Bycie liderem na rynku nieruchomości premium, widoczne jest również w unikatowych inicjatywach podejmowanych przez Partners International, które od początku budują DNA Firmy. Wśród nich warto wymienić:

SZTUKA i projekt the BRIDGE:

“The bridge” oznacza pomost, w tym konkretnym przypadku chodzi o ten pomiędzy sztuką, a nieruchomościami premium. W ramach tego i innych projektów Agencja Partners International już od wielu lat stara się promować polskich artystów i pokazywać ich szerszej publiczności. The Bridge zaowocował magazynem o tej samej nazwie, licznymi wystawami i realizacją wielu materiałów we współpracy z artystami. Aktualnie w naszym warszawskim biurze można podziwiać abstrakcyjne malarstwo Łukasza Stokowskiego.

Magazyn DELUXE

Od 2019 roku wydajemy prestiżowy album z selekcją najbardziej luksusowych nieruchomościami premium. DELUXE powstał z potrzeby dystrybucji prestiżowych ofert off market, tak by trafiły bezpośrednio do najbardziej zamożnych klientów z Polski. Ta pozycja jest też wyrazem podziękowania dla naszych Klientów za owocną współpracę.

MEETUP

W 2023 roku zorganizowaliśmy ​​największe spotkanie networkingowe warszawskich agencji premium. Event powstał z inicjatywy Joanny Czapskiej w myśl przyświecających jej wartości, jakimi jest branżowa współpraca i budowanie relacji opartych na wzajemnym szacunku.

Była to pierwsza tego typu inicjatywa łącząca i integrująca branżę. Na tarasie Partners International spotkały się niemal wszystkie warszawskie biura nieruchomości luksusowych: mieliśmy przyjemność gościć ponad 150 najlepszych Agentów i Agentek. To było pierwsze takie spotkanie, ale na pewno nie ostatnie.

FORBES i nie tylko

Staramy się dzielić naszą ekspercką wiedzą z szerszą publicznością. Dlatego chętnie bierzemy udział w licznych medialnych inicjatywach czy wywiadach. Wśród nich warto wymienić np. kwartalny raport dotyczący rynku nieruchomości wydawany przez magazyn Forbes w kooperacji z portalem ogłoszeniowym Morizon.pl i Gratka.

 

30 lat Partners International

rocznicę planujemy celebrować cały rok. Momentem kulminacyjnym będzie urodzinowy event, który zaplanowaliśmy na czerwiec. Jesteśmy przekonani, że stanie się on kolejną okazją do branżowego networkingu. Spodziewajcie się też licznych materiałów publikowanych na naszych social mediach i stronie www, którymi będziemy przybliżać Wam kulisy działalności Partners International.

Bądź na bieżąco

Nasze 30-letnie doświadczenie, bogata oferta, obszerna baza Klientów oraz skuteczność pozwoliły nam wpisać się w rynek nieruchomości jako lider wśród agencji zajmujących się obrotem nieruchomościami premium w Warszawie, znany z wyjątkowej obsługi i unikatowych rozwiązań. Dołącz do naszej bazy, aby otrzymywać od nas tylko wyselekcjonowane treści i oferty z naszego portfolio.

W Partners International świadczymy usługi oparte na zaufaniu – nasi Klienci mogą mieć pewność, że ich dane są przetwarzane w bezpieczny sposób. Informujemy, że umieszczenie przez Partners International informacji o nieruchomości w bazie danych wiąże się z koniecznością przetwarzania Pani / Pana danych osobowych. Wysłanie przez Panią / Pana niniejszej informacji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych. Dokument Polityki Ochrony Danych Osobowych znajdziesz tutaj.