Za nami niezwykłe wydarzenie. Pierwsza wyjazdowa integracja Partners International. Za scenerię tego wydarzenia posłużyły nam Mazury, a dokładnie Iława i GrandHotel Tiffi. Podczas dwóch wspólnie spędzonych dni mieliśmy okazję podsumować rozwój i plany na przyszłość naszej Agencji, odbyć szkolenie z Tomaszem Kalko, rywalizować o palmę pierwszeństwa w regatach, a także spróbować wyśmienitej kuchni, śmiać się i tańczyć do rana. Z integracji wróciliśmy pełni wrażeń i z apetytem na więcej. Więcej rozwoju, więcej wyzwań i więcej.. integracji.
Ale po kolei. Pierwsza wyjazdowa integracja zbiegła się z rokiem naszych 30 urodzin. Przypadek? Jak łatwo się domyślić, absolutnie nie. To rok przełomu i zmian, jak również licznych zaplanowanych przez nas aktywności. Wśród kilku obranych przez Agencję kierunków rozwoju znalazły się również takie: dać się poznać i poznać się jeszcze lepiej. By przybliżyć Partners International szerszemu gronu: zorganizowaliśmy 30 urodziny dla Przyjaciół i Klientów, a następnie branżową integrację Meet Up. Stworzyliśmy również cykl w social mediach “Czego nie wiecie o PI”, w którym opowiadamy o naszych wartościach i historii. By zrealizować ten drugi cel, czyli poznać siebie nawzajem jeszcze lepiej zorganizowaliśmy pierwszą wyjazdową integrację. Efekty przekroczyły nasze najśmielsze oczekiwania.
Spotkaliśmy się na Mazurach, czyli mniej więcej pośrodku między naszym warszawskim i trójmiejskim oddziałem. Gościnę i scenerię wydarzenia zapewnił GrandHotel Tiffy i najdłuższe jezioro w Polsce – Jeziorak. W części merytorycznej wydarzenia skupiliśmy się na podsumowaniu pierwszej połowy roku i nakreśleniu planów na przyszłość. Partners International z każdym dniem rośnie w siłę. Widać to w liczbach, ilościach inicjatyw i nowych osobach, które dołączają do agencji. Wierzymy, że o rozwoju warto mówić głośno i przy każdej okazji. Również, a może przede wszystkim podczas wspólnego wyjazdu.
Dobra integracja powinna zawierać element edukacyjny. Ten zapewnił nam psycholog biznesu, trener i wykładowca akademicki Tomasz Kalko podczas niezwykle merytorycznego power speech “Jak sprzedawać wartość, a nie cenę. Czyli o tym, jak budować partnerstwo i zaufanie na styku z klientem premium”. Po spotkaniu z Tomaszem Kalko czujemy, że sprzedaż i branża premium mają dla nas coraz mniej tajemnic.
Po całym dniu nabywania wiedzy i przyswajania informacji zasłużyliśmy na odpoczynek. Taki, jaki na integracji sprawdza się najlepiej, czyli aktywny i na świeżym powietrzu. Odpoczynek + woda + zachodzące słońce + szczypta rywalizacji = regaty. Podzieleni na 12 5-osobowych drużyn walczyliśmy o podium w pierwszych żeglarskiej rywalizacji PI. Wygrana drużyna zdobyła … podziw koleżanek i kolegów, wieczną chwałę i jak się domyślamy dużą satysfakcję.
Po niesamowitych emocjach nie pozostało nam nic innego jak zasiąść do wspólnej kolacji, a po niej bawić się, śmiać, tańczyć i rozmawiać do białego rana. Czy poznaliśmy się lepiej? Na pewno. Czy chcemy więcej? Zdecydowanie. Tymczasem pozostają nam wspomnienia i przywiezione przez każdego upominki, w których oprócz spersonalizowanych grafik znalazła się również bluza od naszego partnera marki Wasalaa i mini obraz sprezentowany przez niesamowitego i zaprzyjaźnionego z nami artysty Łukasza Stokowskiego. Naszym partnerom serdecznie dziękujemy.
Widzimy się za rok na Wielkiej Integracji 2025.