Andalusia, Málaga, Málaga
Commercial Property for sale in Málaga
Jest to budynek do użytku produkcyjnego z obrotowym parkingiem, zaprojektowany z uwzględnieniem istotnej zmiany, jakiej doświadczy ten teren, gdy tylko powstanie SUNC-R-G. 5, co będzie wiązało się z otwarciem przyszłej ulicy Emilio Salgari, dając północną granicę około 75 m elewacji, stając się działką narożną.
Zaprojektowano prostokątny budynek o pięciu kondygnacjach, zajmujący 100% powierzchni działki. Projekt ma dwa cele:
– Maksymalne wykorzystanie powierzchni parkingowej. W tym celu zaprojektowano centralną ulicę i parking po obu stronach.
– Autonomia i niezależność każdego z zakładów. Osiągnięto to poprzez stworzenie ciągłej okrągłej rampy na dole każdego piętra, która nie narusza ani nie wykorzystuje obszaru zarezerwowanego na parking.
6 poziomów z 217 miejscami parkingowymi opisano w następujący sposób:
Piwnica z cysternami i zapleczem.
Parter składa się z obszaru dostępu, kontroli, obszaru walcowania, obszaru mycia i wind, klatki schodowej i rdzenia windy, niezależnego holu, pomieszczenia zaplecza, magazynu, sześciu pomieszczeń magazynowych, rampy komunikacyjnej z górnymi piętrami o podwójnym znaczeniu i 28 miejsc parkingowych.
Górne piętra od pierwszego do czwartego, w tym oba, są rozmieszczone na prywatnych miejscach parkingowych, umożliwiając dostęp pieszym przez klatkę schodową i rdzeń windy, które komunikują się pionowo z budynkiem lub pojazdem za pomocą dwustronnej rampy, przez automatyczne szlabany. W dolnej części piętra, równolegle do głównej fasady, znajduje się pomieszczenie socjalne i toaleta, z których jedna jest dostępna, skomunikowana za pomocą niezależnego holu. Pozostałą część kondygnacji zajmuje obszar walcowania, niezależny hol schodów, dwa magazyny, powierzchnia magazynowa i 37 miejsc parkingowych, z wyjątkiem czwartego piętra, na którym znajduje się 36 miejsc parkingowych.
Zakład kesonowy, podobnie jak poprzednie zakłady, jest również zbudowany na parkingach, ale jego cechą szczególną jest to, że nie jest zadaszony. Rozkład jest podobny do niższych, obszar toczenia, dwustronna rampa komunikacyjna i 42 miejsca parkingowe. Jedyną zadaszoną powierzchnią jest keson klatki schodowej i trzonu windy z niezależnym holem.
Jako środek ochrony przeciwsłonecznej i ukrycia pojazdów przed powietrzem zastosowano pergolę z pokryciem tekstylnym, takim jak markiza.