Doświadczenie
Monika posiada wieloletnie doświadczenie jako Product Manager, Marketing Manager i Channel Manager. Zdobyła wiedzę w zakresie zarządzania strategicznego, globalnego rozwoju produktów oraz projektów, kierując strategiami biznesowymi na ponad 20 różnych rynkach. W trakcie kariery odegrała kluczową rolę w napędzaniu wzrostu sprzedaży i wdrażaniu zaawansowanych strategii marketingowych.
Jej mocną stroną jest optymalizacja procesów, systemów oraz skupienie na doświadczeniach użytkowników. Podchodzi do wielozadaniowości z kreatywnym nastawieniem, umiejętnie rozwiązując zarówno proste, jak i skomplikowane problemy.
Kwalifikacje
Studiowała Zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim. Mocną stroną jest umiejętne kierowanie projektami, prowadzenie dogłębnych analiz i zapewnienie płynnej współpracy międzyfunkcyjnej, dzięki doskonałemu usprawnianiu złożonych procesów.
Konsekwentne osiągnięcia w ostatnich latach utwierdzają ją w przekonaniu, że istnieje rozwiązanie dla każdej sytuacji.
Zainteresowania:
Uwielbia podróże i jedzenie, które łączy zwiedzając świat. Lubi gry planszowe oraz filmy oparte na faktach.